درباره وبلاگ


اخبار درج شده بر گرفته از سايتهاي خبري معتبر ميباشد.
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 61002
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خبرهاي داغ
اخبار ایران و جهان

مرد 35 ساله‌ای كه پس از کیف‌قاپی موجب مرگ مالباخته شده بود ضمن رویارویی با خانواده مقتول عنوان کرد که چندین سال به کیف‌قاپی مشغول است و می‌تواند صد کیف را با دو انگشت برباید اما نمی‌داند چه شد که این فرد جان خود را از دست داد.


 
به گزارش تهران امروز ساعت 11:30 صبح 22‌ مردادماه‌سال‌جاری فردی با حضور در مقر پلیس در بیمارستان حضرت رسول‌اکرم(ص) عنوان کرد که مادر 64 ساله‌اش در اثر کیف‌قاپی مجروح شده است. با ثبت شکایت این فرد، پرونده توسط مقام قضایی برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس‌ آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در حالی تحقیقات خود را برای واکاوی زوایای پنهان این حادثه آغاز کردند که مالباخته 64 ساله تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و پس از هشت روز در بیمارستان جان خود را از دست داد. با مرگ مالباخته پرونده‌ای تحت عنوان قتل در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گشوده شد و کارآگاهان معاونت مبارزه با جرایم جنایی رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند.



کارآگاهان در تحقیقات اولیه از خانواده صغري دریافتند که او در روز حادثه برای پرداخت اقساط به بانک مراجعه کرده بود که در کوچه کنار منزل مسکونی‌اش جسد بی‌جانش توسط همسایه‌ها پیدا شد‌. با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه این فرد توسط بستگانش به بیمارستان منتقل شده و پس از آنکه مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد متاسفانه پس از هشت روز جان خود را از دست می‌دهد. یکی از فرزندان این زن در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که در لحظات اولیه تصور می‌کرد که مادرش به دلیل فشارخون بالا در خیابان دچار حمله شده اما پس از مدتی متوجه مفقودشدن کیف همراه مادرش می‌شود و احتمال می‌دهد که مادرش قربانی طمع يك کیف‌قاپ شده است که مراتب را به پلیس مستقر در بیمارستان اطلاع می‌دهد.

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱
 
براي مشاهده ادامه خبر روي ادامه مطلب كليك كنيد...



ادامه مطلب ...


باور مي‌كنيد مردي 5 سال بخاطر قتل همسرش در زندان باشد در حالي كه آن زن زنده است! جالب‌تر اين كه زن مرموز خاك ايران را ترك كرده و پس از طلاق غيابي با مرد ديگري ازدواج كرده است.
 
به گزارش ایران 5 سال پيش زني جوان به طرز مرموزي در پاكدشت ورامين ناپديد شد و بچه‌هايش با مراجعه به پليس خواستار رديابي اين زن افغان شدند.

وقتي مأموران وارد عمل شده و به تحقيق از بچه‌هاي نگران اين زن كه مرضيه نام دارد پرداختند پي بردند كه مادر و پدر آنها با هم اختلافات شديدي داشته و بارها به جان هم افتاده‌اند.
هيچ ردپايي از زن گمشده در اختيار تيم تحقيق نبود و شوهرش نيز كه عبدالحسين نام دارد ادعا كرد هيچ اطلاعي از سرنوشت همسرش ندارد و دخالتي نيز در گم‌شدن مرضيه نداشته است.

جسد زن ناشناس

همزمان با گره كور در ناپديدشدن زن جوان، جسد زن ناشناسي كه در حوالي ورامين رها شده بود پيدا شد و به پزشكي قانوني انتقال يافت.

با توجه به افغاني بودن اين زن، بچه‌هاي مرضيه در پزشكي قانوني حاضر شدند و با ديدن جسد ناشناس در حالي‌كه گريه مي‌كردند به سر و صورت خود زدند و ادعا كردند شك ندارند كه جسد متعلق به مادرشان است. از آنجايي‌كه متخصصان پزشكي قانوني اعلام كردند كه زن جوان به قتل رسيده است همه شاخه‌هاي تجسسي به سمت عبدالحسين متمركز شد و همه وي را قاتل همسرش شناختند.

اين مرد بازداشت شد و ادعا كرد بي‌گناه است و گفت: من و مرضيه خيلي اختلاف داشتيم و بارها همديگر را تهديد به جدايي كرده بوديم اما من بخاطر بچه‌هايم هميشه كوتاه مي‌آمدم تا اينكه يك روز وقتي به خانه‌مان رفتم شنيدم همسرم نيست، منتظر مانديم تا شب برگردد اما نيامد.

اين مرد كه ماجراي گم‌شدن همسرش را به پليس مخابره نكرده بود وقتي از وي پرسيده شد چرا به مراجع قضايي و پليس مراجعه نكردي سكوت كرد و همين باعث شد كه بازپرس پرونده نيز عبدالحسين را قاتل بشناسد. در برابر اصرار بر بيگناهي اين مرد، بازپرس براي وي قرار مجرميت صادر كرد و پرونده با صدور كيفرخواست در اختيار قاضي عزيزمحمدي رئيس شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱
 

براي مشاهده ادامه خبر روي ادامه مطلب كليك كنيد....



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب